08 november 2013

Terug naar school


Voor mij toch dan! Ada is ondertussen vier maanden en dus werd het stilaan tijd om weer een stapje in de gewone wereld te zetten. Klink dramatischer dan het is, maar toch... Voorlopig werk ik nog deeltijds tot aan de kerstvakantie. Omdat Ada ook dan pas naar de crèche hier om de hoek mag, komen de opa's en oma's nu babysitten. En dat is haar tot nu toe nog niet zo goed bevallen. Als ze wakker wordt, trekt ze meestal onmiddellijk een pruillipje (weliswaar super schattig) en zet het dan op een brullen. Gelukkig ben ik telkens maar twee uurtjes weg. De school waar ik werk is immers vlakbij. Zo kan ik ook fijn borstvoeding blijven geven...
Om toch het terug naar school gevoel toch een beetje te voelen, pimpte ik snel mijn agenda met een leuk papiertje en stopte ik een paar leuke pennetjes in mijn pennenzak. Het krijtdoosje van vorig jaar heeft het overleefd en mag dit jaar gewoon verder dienst doen. Ik kocht ook een flowagenda voor 'persoonlijk' gebruik. Hij start wel pas vanaf januari, dus dat is wel jammer. Ik ben eigenlijk wel niet zo'n agenda mens (meestal vul ik alles pas nadien in; raar maar waar) maar deze was zo leuk dat ik hem moest hebben. Hij heeft naast elk weekoverzicht een volledige lege pagina. Ik heb mezelf nu voorgenomen om daar ook iets te schrijven over wat we die week meemaakten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten